zaterdag 9 juli 2011

I'am in the garden.....




Alles dat met wonen te maken heeft is mijn grote passie, maar daarnaast ben ik ook gek op tuinieren. Prachtig zoals de kleuren zich ontwikelen in ieder jaargetijde. In onze tuin hebben de mooie witte rozen weer de overhand gekregen. Ze zijn geweldig en hebben een heerlijke geur. Zodra er zich een zonnestraal laat zien is de tuin een aaneenschakeling van prachtige kleuren in roze, lila, paarse en witte tinten. Ook op een minder mooie dag is er van alles te zien. Zodra ik de tuin in loop ben ik direct vergezeld van mijn lieve trouwe viervoeter. Een kruising van een Maltees leeuwtje en een Boomer hondje, luisterend naar de naam Boeffie. Kikkers, vogels maar ook insecten blijven voor deze schat een inspiratie om je de hele dag mee te vermaken. Je kunt er maar druk mee zijn, maar eenmaal uitgeput is de loungebank een heerlijke plek om even uit te rusten. Wat is het leven toch heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten