zaterdag 16 juli 2011

Een dagje fotograferen......

Vandaag weer druk in de weer geweest met het fotograferen van de nieuwe artikelen voor in de webwinkel. Er zijn van die dagen dan lukt het gewoon en kan ik meteen niet meer stoppen. Voor ik het weet loop ik een halve dag met de camera in het rond, maar het is dan ook zo ontzettend leuk om te doen. Ik probeer de foto's altijd zo te fotograferen zodat je een beeld hebt van hoe de artikelen zouden kunnen staan in jouw inrichting. Sommige foto's die in de shop staan maak ik na verloop van tijd toch nog een keer opnieuw. Dan kijk ik er weer eens kritisch naar en denk dat kan beter...... Dus camera erbij en gewoon weer opnieuw de juiste setting kiezen. Vandaag alleen maar nieuwe foto's gemaakt en ik ben heel blij met het resultaat. Nu nog het leukste om te doen; nieuwe artikelen in de webwinkel plaatsen, nieuwsbrief schrijven en iedereen via hyves etc. op de hoogte brengen van de nieuwe spulletjes. Ik wordt er altijd helemaal blij van....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten