zondag 7 augustus 2011

Sweethearts...

Het is helemaal trendy, van die leuke hartjes waar je van alles mee kunt decoreren. Riet, stof, geurhartjes etc... Alles is verkrijgbaar, en wat zijn ze leuk.
Afgelopen week kreeg ik de leuke kleine hartjes van Clayre & Eef binnen. Witte stof met een hippe tekstprint en heerlijk geurend naar lavendel. Mijn hart ging meteen al weer sneller kloppen denkend aan die heerlijke lavendelvelden in Frankrijk in de zon. "Back to earth" keek ik naar buiten en zag weer die druilerige regen, de droom was snel weer voorbij. Niet getreurd, de leuke hartjes maakten mij weer helemaal blij dus aan de slag met deze lieve schatten. Ik heb ze verwerkt in onze leuke nieuwe zeepkettingen van ons eigen label "Home by the Sea". De zeepjes die verwerkt zijn in deze zeepkettingen hebben ook een zachte lavendelgeur, dus een super combinatie. Ik heb er zelf een in de slaapkamer gehangen en rook vanochtend bij het ochtendgloren de heerlijke geur van lavendel. Keek naar links naar manlief die nog helemaal in een roes lekker lag te slapen, en keek vervolgens naar het voeteneind waar mijn lieve kleine hondenkind altijd slaapt. Twee grote bruine ogen keken mij vol liefde aan. Het dagelijks vervolg is een kwisperend staartje, een grote sprong als het kan boven op je met de medeling dat het volgens deze lieve schat toch echt tijd is om op te staan. Met de heerlijke lavendel geur achter ons gelaten slopen we naar beneden. Het was half 7 dus nog behoorlijk vroeg voor de zondagochtend. Het zonnetje scheen een beetje flauw achter de wolken, dus gauw naar buiten en genieten van de stilte en mijn kwisperende viervoeter die dapper langs het water liep te stappen. Grote dikke wolken kwamen al snel in ons vizier, en daar waren alweer de eerste regendruppels, die vervolgens weer overgingen tot een geweldige hoosbui. Net op tijd weer binnengekomen had mijn lieve mannetje de koffie al aangezet en wachtte er een lekker ontbijtje. Ondanks het nare weer kan mijn dag niet meer stuk vandaag. Ik heb mijn eigen levende sweethearts die ik toch het allermooiste vindt........




Geen opmerkingen:

Een reactie posten